*FLORILE PASIUNII* - UN SITE CU PASIUNE !

20100919

BUCURIILE VIETII

Ma bucur de frumusetile acestei lumi , ma bucur de copiii mei si ma bucur de darul prieteniei .

Foarte recent , m-am reintalnit cu colegii de grupa de la facultate si ma bucur mult ca am dat curs acestei intalniri , mi-a facut mare placere sa-i revad si sa-mi amintesc anii studentiei , dar si pentru ca  am reintalnit  o foarte buna prietena de an din facultate , cu care am stat la camin si de care m-am simtit foarte apropiata sufleteste ,avand afinitati deosebite una fata de cealalta , de care valtorile vietii m-au despartit si pe care nu am avut puterea sa o caut . Pe fetele noastre se poate vedea clar bucuria revederii .

 Ca sa te pot vedea tot timpul , esti pe desktop-ul meu .Nici eu nu te mai pierd , draga mea prietena  !




Tie ti se datoreaza asocierea seit-ului cu cocheta Betty Boop . Cand am gasit o imagine frumoasa cu trandafiri , am stiut ca va fi mascota seit-ului , si am stiut si de ce : te reprezinta pe tine , cea mai buna prietena a mea , chiar daca suntem atat de departe una de cealalta .



P:S;Poti sa-mi trimiti mesaje si pe seit, pe aceasta pagina . Nu apar pe seit decat daca le dau drept de publicare .




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ratings and Recommendations by outbrain